مقالات

معرفی محبوب‌ترین برندهای شکلات در دنیا

شکلات

بهترین برندهای شکلات در جهان

شکلات یکی از خوشمزه ترین اختراعات بشری است که همه فارغ از جنسیت و سن و سال و نژاد آن را دوست دارند. امروزه برندهای شکلات سازی فراوانی در سرتاسر دنیا وجود دارند که هرکدام سعی می کند بهترین و خاص ترین طعم شکلات را به دنیا معرفی کند. کشورهای فرانسه، بلژیک و سوئیس شاید بیش از همه در این زمینه پیشگام بوده اند و بسیاری از بهترین برندهای شکلات در جهان در این کشورها قرار دارند. با ما همراه باشید تا با برخی از بهترین شکلات های دنیا آشنا شویم.

کشور ایتالیا

شکلات فررو روشر | Ferrero Rocher

فررو روشر به جرات یکی از معروف ترین برندهای شکلات در جهان است و با شکلات های گرد و فندقی اش در طول دهه ها توانسته شهرت و محبوبیت فراوانی کسب کند. شرکت شکلات سازی فررو روشر در سال ۱۹۸۲ فعالیتش را در اروپا آغاز کرد و امروزه یکی از معروف ترین برندهای شکلات در جهان است. محصولات این شرکت از یک فندق با روکش ویفری تهیه می شود که روی آن با یک لایه شیر شکلات و در انتها با شکلات فندقی پوشانده شده و در زرورق طلایی رنگی بسته بندی می شود. سادگی و در عین حال خاص بودن این طراحی به برند این شکلات سازی تبدیل شده و در تمام دنیا با این طرح شناخته می شود. اگر اهل شکلات باشید به خوبی می دانید که ترکیب فندق و شکلات ترکیبی فوق العاده و بی نظیر است و این برند هم از همین فرمول استفاده کرده تا به یکی از برترین شکلات سازهای دنیا تبدیل شود. اگرچه این شکلات در سرتاسر دنیا وجود دارد اما پیشنهاد می کنیم در سفر به ایتالیا این شکلات خوشمزه را از کشور زادگاهش خریداری کنید و به عنوان سوغات همراه بیاورید.

کشور بلژیک

شکلات گیلیان | gUYLIAN

بلژیک یکی از کشورهای مطرح در زمینه تولید شکلات است و کارخانجات شکلات سازی متعددی در این کشور وجود دارند. شکلات گیلیان یکی از مشهورترین برندهای شکلات در جهان است که در کارخانه اش در بلژیک قرار دارد. این برند در سال ۱۹۵۸ و توسط گی فوبر تاسیس شده و به دلیل طرح صدفی شکلات هایش در دنیا شهرت زیادی پیدا کرده است. در حقیقت، همانند شکلات فررو روشر، طرح خاص این شکلات ها باعث شهرت بیش از پیش آن ها شده است. این برند با شکلات های صدفی اش که در شکل ها و اندازه های مختلف تولید می شوند همواره یک برند لاکچری و گرانقیمت بوده و محصولاتش اغلب در جعبه های کادویی و زیبا فروخته می شود.

کشور سوئیس

شکلات توبلرون | Toblerone

یکی دیگر از معروف ترین و بهترین برندهای شکلات در جهان توبلرون است که این شکلات هم با ظاهر مثلثی و هرمی اش به یک برند شناخته شده تبدیل شده است. این شرکت اگرچه در کشور سوئیس قرار دارد و همه آن را به عنوان شکلات سوئیسی می شناسند اما مالکیت آن در اختیار شرکت آمریکایی Mondelez international Inc. است. توبلرون در سال ۱۹۰۸ و در شهر برن سوئیس توسط تئودور توبلر کار خود را آغاز کرد و به مرور با خلاقیت هایی که در زمینه تولید شکلات داشت به شهرتی جهانی دست پیدا کرد. استفاده از نوقا، بادام و عسل در تهیه شکلات ها از جمله ابداعات منحصربفرد این برند شکلات سازی بوده است. جالب است بدانید که شکل مثلثی و هرمی شکلات های توبلرون در واقع برگرفته از کوه مشهور ماترهورن در رشته کوه آلپ سوئیس است.

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − چهار =