تمامی مشتریان (کاربر یا سفارش دهنده) وب سایت xikado.com (ژی کادو) موظف به رعایت و اجرای قوانین و مقررات وضع شده توسط سایت مذکور می‌باشند. برخی از قوانین ممکن است با تغییر سیستم ما تغییر کند در هنگام تغییر قوانین اطلاعیه ای از طرف ما به آدرس ایمیل تمامی کاربران عضو ارسال میگردد تا در جریان تغییرات قرار گیرند و کاربر موظف است پایبند به قوانین به‌روز شده باشد. تمامی کاربران می‌بایست قبل از ثبت سفارش قوانین ما را مطالعه نمایند
کاربرانی که سفارشی را به ثبت می رسانند به منزله این می باشد که تمامی قوانین ما را مطالعه و پذیرفته اند.

قوانین عمومی

کاربر میتواند برای اطلاع از مشخصات محصولات، نحوه ارائه و ارسال در این سایت و یا سفارش خاص خارج از خدمات ارائه شده در سایت از طریق اطلاعات تماس درج شده در صفحه تماس با ما اقدام نمایند.
تماس تلفنی فقط برای مشاوره قبل از سفارش می‌باشد و مسائلی همچون پشتیبانی نباید در تماس تلفنی مطرح شود.
مسائل پشتیبانی از طریق ایمیل و یا فرم تماس با ما قابل انجام می باشد.
به ایمیل های ارسال شده حداکثر در ظرف 24 ساعت پاسخ داده میشود.

سفارش دهنده باید قبل از سفارش، اطلاعات کافی در مورد محصول خود را مطالعه نماید و در هنگام سفارش به طور کامل توضیحات کافی را درج نماید (پس از ارسال سفارش توسط کاربر و پرداخت در صورت اعلام موارد اضافه و وقت گیر کاربر متحمل هزینه بیشتر خواهد شد)
ژی کادو  به هیچ وجه تعهدی در مورد طراحی های شکلات های سفارشی که توسط کاربر و کاربر انجام شده ندارد و هرگونه تخلف و نقض قوانین جمهوری اسلامی ایران بر عهده خود کاربر بوده و ژی کادو حق حذف انجام سفارش و ارسال آن را برای خود محفوظ می دارد.

شرایط و ضوابط خدمات فروش کالا و پرداخت

از نظر حقوقی، در معاملات ژی کادو، سایت ژی کادو به عنوان ژی کادو و کاربر اینترنتی سفارش دهنده به عنوان خریدار تلقی می شوند.

فروش کالا بر مبنای نوع و مقداری صورت می گیرد که خریدار آن را در ژی کادو درج نموده است.

ژی کادو به هنگام تائید سفارش کالا، مشخصات و زمان ارسال کالا را تعیین کرده و به اطلاع خریدار می رساند.

ارزش کالا یا کالاهای سفارش داده شده طبق فهرست قیمت سایت محاسبه شده و شامل کلیه مالیات ها و عوارض فروش خواهد بود.

مکان و زمان تحویل کالا توسط کاربر در ژی کادو درج شده و این فروشگاه به عنوان ژی کادو متعهد است با رعایت سیاستهای معین ارسال کالا، سفارش را در آن مکان و زمان تحویل دهد. عدم حضور سفارش دهنده در مکان و زمان تعیین شده، ژی کادو سیاست های خاص مربوطه را اعمال خواهد نمود و کلیه خسارات مربوط به محصول وحمل و نقل به عهده سفارش دهنده می باشد.

در صورتی که ژی کادو به دلایلی که خارج از اراده او می باشد، توان تحویل کالا را در موعد مقرر نداشته باشد و طرفین درباره یک موعد جدید به توافق نرسند، هریك از طرفین حق دارند بدون هیچگونه هزینه ای سفارش را فسخ نماید.

خریدار با تحویل کالای ارسال شده و امضای برگه دریافت کالا رضایت خود را از نوع، تعداد و سلامت کالا ابراز می نماید.

قوانین پرداخت ها

پرداخت هزینه کالا بصورت آنلاین و از طریق درگاه بانکی سایت صورت می گیرد. در غیر اینصورت، تا زمان پرداخت وجه، به هیچ وچه سفارش شروع به انجام کار نمی شود.
خدمات و محتویات این سایت براى استفاده شخصى و غیر تجارى کاربران عرضه شده است و مالكیت معنوی اطلاعات، تصاویر و ویدئوهای موجود در آن متعلق به این ژی کادو بوده و هر گونه سوء استفاده از این اطلاعات پیگرد قانونی دارد. استفاده غیرتجاری از محتویات سایت با ذكر منبع بلامانع است و اگر مایلید از اطلاعات موجود در سایت جهت مقاصد تجاری استفاده نمایید باید از طریق پست الکترونیکی xi@xikado.com درخواست خود را ارسال نموده و اجازه نامه كتبی اخذ نمایید.

ژی کادو هیچ گونه مسئولیتی را در مورد کارکرد سایت که می تواند ناشى از عوامل خارج از حوزه مدیریت این سایت باشند (همانند نقص اینترنت، مسائل مخابراتى، تجهیزات سخت افزاری و غیره) نمی پذیرد.

تمام ابزاری که در ژی کادو با هدف ارتباط با کاربران به کار گرفته می شود، فقط برای همین منظور طراحی شده و كاربران متعهد هستند که از این ابزار صرفا برای ارسال و دریافت اطلاعاتی استفاده نمایند که مناسب و مرتبط با بحث سفارش كالا باشد.

سایر سایت ها و لینکهایی كه برای ارائه اطلاعات بیشتر و کاملتر به كاربر در ژی کادو لینك شده اند مستقل بوده، و ژی کادو مسئولیتی در قبال محتویات آنها ندارد.

ژی کادو به هیچ وجه اطلاعات منحصر بفرد کاربران را به اشخاص و طرفین غیر واگذار نخواهد کرد و ضمنا با استفاده از آخرین فن آوری ها متعهد است حتی المقدور از حریم شخصی کاربران دفاع کند.

شرایط ارسال کالا

الف) در محدوده تهران بزرگ

حمل کلیه سفارشات توسط پیک صورت می پذیرد و ژی کادو هیچ کنترلی بر زمان و فرآیند حمل توسط پیک ندارد.

پس از حمل هر محموله توسط پیک، مشخصات حامل محموله برای خریدار پیامک و یا ایمیل می شود.

مدت زمان تحویل محموله ها همانگونه که در صفحه آن محصول در ژی کادو اعلام شده می باشد.

مکان تحویل کالا نشانی است که شما کاربر گرامی در حین ثبت سفارش در وب سایت درج می نمائید این نشانی بر روی کلیه مرسوله ها درج خواهد شد و تغییر نشانی پس از تحویل محموله به پیک به هیچ وجه قابل تغییر نمی باشد.

هزینه حمل بصورت آنلاین یا پس کرایه می باشد. مبلغ اعلام شده بر مبنای تعرفه و ضوابط پیک و بر اساس وزن و نشانی محاسبه می شود و ژی کادو هیچ گونه دخل و تصرفی در آن ندارد.

ب) در مراکز استان و شهرستان ها

حمل کلیه سفارشات توسط تیپاکس صورت می پذیرد و ژی کادو هیچ کنترلی بر زمان و فرآیند حمل توسط تیپاکس ندارد.

برای هر محموله یک شماره رهگیری توسط تیپاکس صادر می گردد که این شماره رهگیری بوسیله سرویس پیامک و ایمیل برای شما ارسال می شود. شما می توانید برای رهگیری محموله های خود از سایت http://tipaxco.com/fa که متعلق به تیپاکس است استفاده نمائید و یا با شماره تلفن 8457 تماس حاصل فرمایید.

مدت زمان تحویل محموله ها بین دو تا چهار روز کاری پس از دریافت وجه و آماده سازی محصولات (در صورت سفارشی بودن) است.

مکان تحویل کالا نشانی است که شما کاربر گرامی در حین ثبت سفارش در وب سایت درج می نمائید این نشانی بر روی کلیه مرسوله ها درج خواهد شد و تغییر نشانی پس از تحویل محموله به تیپاکس به هیچ وجه قابل تغییر نمی باشد.

ساعت تحویل کالای خریداری شده، بسته به زمان حضور مامور تیپاکس در محل شما خواهد بود. متاسفانه ژی کادو هیچ کنترلی بر ساعت تحویل مرسوله های شما ندارد و فقط میتواند پیشنهاد شما را در کنار نشانی محل تحویل درج نماید.

هزینه حمل بصورت پس کرایه می باشد و مبلغ آن، در محل تحویل از خریدار نقدا دریافت خواهد شد. مبلغ اعلام شده بر مبنای تعرفه و ضوابط شرکت تیپاکس و بر اساس وزن و نشانی محاسبه می شود و ژی کادو هیچ گونه دخل و تصرفی در آن ندارد.